BannerFans.com
As BuDaK ToMey
As As As..Piwitt
As PeNinG Lalat..yakaka

Monday, November 15, 2010

KeSeoRangaN taK BererTi KesePian..


yeh..aku sepi lagi..
mmm tapi aku bahagia
hati tak risau
fikiran tak kusut
malas nak layan kerenah orang yang
cuma pikir hal sendiri..
perasaan sendiri.

aku bosannn
bosan yang tidak pernah aku rasa
sampai ke tahap ini


alone

keluarga lebih mendatangkan kebahagiaan
dari orang luar yang tak tahu menghargai
hidup ini
lantak la dengan mereka semua
kebencian adalah perangai syaitan
aku tak nak mengundang
kebencian dalam hati ini.

We don't need to be alone
but sometimes i want someone ,who can understand me..

kenapa manusia hipokrit sangat 2,2,2...
sifat yang tak kan berubah pada sesetengah manusia ..
berubah lah anda...sebelum anda diubahkan

No comments:

Post a Comment

tabung duit saya

Make Money Online
$0.00 Start. Start in 5 mins. $3K per week. Make money from your website.
Click Here...

cari iklan kat sini, jana pendaptan