BannerFans.com
As BuDaK ToMey
As As As..Piwitt
As PeNinG Lalat..yakaka

Wednesday, November 17, 2010

SAKIT YANG MEMBEBANKAN

arghhh
asal aku mcm nie..
kuat kan lah semangat ini..
sakit tu memang membebankan
tapi mmm ....adat kehidupan
tak semestinya hidup memanjang sihat jer

asal nie...asal nie...
diri aku jadi tak menentu
badan sakit - sakit
tehuyung hayang kekanan ke kiri
makanan pun tak mampu betahan masuk dalam perut
aku knpa
aku sakit kah??

takut ...

kenapa penyakit macam nie
hinggap kat diri aku
semua tak boleh buat
cuma terbaring
mengharapkan
kesembuhan

alhamdulillah..syukur
aku jumpa penawarnye
memang serasi la dengan diri aku
aku sihat dah sekarang

makanan la penting ..jangan biar diri kelaparan
walaupun berada dalam kesusahan
ia akan menyebabkan kesakitan

bila sihat ingat sakit
manusia yang sihat pasti akan sakit.





No comments:

Post a Comment

tabung duit saya

Make Money Online
$0.00 Start. Start in 5 mins. $3K per week. Make money from your website.
Click Here...

cari iklan kat sini, jana pendaptan